שוק הפרסום 2022 – 2028: מגמות אחרונות, ביקוש והתקדמות על ידי שחקני מפתח מובילים- WPP, Omnicom Group, Dentsu Inc., PublicisGroupe, IPG, Havas SA, Focus Media Group, Guangdong Advertising Co., Ltd.

דוח שוק הפרסום הוא המחקר החשוב ביותר עבור מי שמחפש מידע מלא על שוק הפרסום. הדו"ח מכסה את כל המידע על השווקים הגלובליים והאזוריים, כולל מגמות היסטוריות ועתידיות עבור ביקוש בשוק, גודל, מסחר, היצע, מתחרים ומחירים, כמו גם מידע עולמי של ספקים דומיננטיים. מידע השוק החזוי, ניתוח SWOT, תרחיש שוק הפרסום ומחקר היתכנות הם ההיבטים החיוניים שנותחו בדוח זה.

קבל עותק לדוגמה של דוח זה:

https://www.marketintelligencedata.com/reports/3111799/global-advertising-market-insights-and-forecast-to-2028/inquiry?mode=700

החברות המובילות בשוק הפרסום העולמי הן WPP, Omnicom Group, Dentsu Inc., PublicisGroupe, IPG, Havas SA, Focus Media Group, Guangdong Advertising Co., Ltd., Bluefocus Communication Group Co., Ltd., SiMei Media, AVIC Culture Co., Ltd., Yinlimedia, Hunan TV and Broadcast Intermediary Co., Ltd., Guangdong Guangzhou Daily Media Co., Ltd., Beijing Bashi Media Co., Ltd., Dahe Group, China Television Media, Spearhead Integrated Marketing Communication Group , Shanghai Xinhua Media Co., Ltd., Chengdu B-ray Media Co., Ltd.

סקירת שוק :

לפי סוגים :

פרסום בטלוויזיה

פרסום בעיתונים ומגזינים

פרסום בחוץ

פרסום ברדיו

פרסום אינטרנטי

אחרים

לפי יישום :

תעשיית המזון והמשקאות

תעשיית הרכב

בריאות ותעשייה רפואית

שירותים מסחריים ואישיים

מוצרי צריכה

אחרים 

אזורים המכוסים בשוק הפרסום העולמי:

-שוק הפרסום בדרום אמריקה מכסה את קולומביה, ברזיל וארגנטינה.

-שוק הפרסום בצפון אמריקה מכסה את קנדה, ארצות הברית ומקסיקו.

-שוק הפרסום באירופה מכסה את בריטניה, צרפת, איטליה, גרמניה ורוסיה.

-שוק הפרסום במזרח התיכון ואפריקה מכסה את איחוד האמירויות הערביות, ערב הסעודית, מצרים, ניגריה ודרום אפריקה.

-שוק הפרסום באסיה פסיפיק מכסה את קוריאה, יפן, סין, דרום מזרח אסיה והודו.

חקור את הדוח המלא עם TOC מפורט כאן :

https://www.marketintelligencedata.com/reports/3111799/global-advertising-market-insights-and-forecast-to-2028?mode=700

אלמנטים מכריעים מתוכן העניינים של שוק הפרסום העולמי :

פרק 1: סקירת שוק הפרסום
פרק 2: תחרות שוק הפרסום העולמי, פרופילים/ניתוח, אסטרטגיות
פרק 3: יכולת פרסום גלובלית, ייצור, הכנסות (ערך) לפי אזור (2018-2022)
פרק 4: היצע פרסום גלובלי (ייצור), צריכה , ייצוא, יבוא לפי אזור (2018-2022)
פרק 5: שוק הפרסום העולמי בולטים אזוריים
פרק 6: שרשרת תעשייתית, אסטרטגיית מקורות וקונים במורד הזרם
פרק 7: ניתוח אסטרטגיית שיווק, מפיצים/סוחרים
פרק 8: ניתוח גורמי השוק
פרק 9 : החלטות שוק לתרחיש הנוכחי
פרק 10: תחזית שוק הפרסום העולמי (2022-2028)
פרק 11: מקרי מקרים
פרק 12: ממצאי מחקר ומסקנות

שאלות עיקריות שנענו בדוח:

  • מה פוטנציאל הצמיחה של שוק הפרסום?
  • אילו הזדמנויות צמיחה עשויות לצוץ בענף הפרסום בשנים הבאות?
  • מהם האתגרים המשמעותיים ביותר ששוק הפרסום יכול להתמודד איתם בעתיד?
  • מהן הטכנולוגיות המרכזיות ומגמות שוק הפרסום המעצבות את שוק שירותי ניתוח הנתונים?
  • מה צריכות להיות אסטרטגיות כניסה, אמצעי נגד להשפעה כלכלית וערוצי שיווק לתעשיית הפרסום?

לבסוף, דוח שוק הפרסום הוא המקור האמין להשגת מחקר שוק שיאיץ באופן אקספוננציאלי את העסק שלך. הדוח נותן את המקום העיקרי, מצבים כלכליים עם ערך הפריט, תועלת, מגבלה, ייצור, אספקה, בקשה וקצב התפתחות שוק, וכן הלאה. דוח תעשיית הפרסום מציג בנוסף בדיקת SWOT חדשה של משימות, חקירת הספקולציות וחקירת החזרת מיזמים.

קנה דוח מלא ב                     

https://www.marketintelligencedata.com/report/purchase/3111799?mode=su?mode=700

שירותים נוספים בתשלום: –

  1. הלקוח יקבל עדכון אחד בחינם ברכישת רישיון משתמש תאגידי.
  2. עדכון תעשייה רבעוני למשך שנה ב-40% מעלות הדוח לכל עדכון.
  3. אנליסט מחקר מסור אחד שהוקצה ללקוח.
  4. רזולוציית שאילתה מהירה תוך 48 שעות.
  5. ניוזלטר לתעשייה ב-100 דולר לחודש לגיליון.

צור קשר :

אירפן טמבולי (ראש מכירות) – נתוני מודיעין שוק
טלפון: + 1704 266 3234 | +91-750-707-8687
sales@marketintelligencedata.com|

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.