בגדי חוץ עמיד למים גודל שוק, נתח, תובנות צמיחה, ניתוח תחרותי

הדוח מכסה נתונים מקיפים על מגמות מתעוררות, מניעים בשוק, הזדמנויות צמיחה ומעצורים שיכולים לשנות את דינמיקת השוק של התעשייה. הוא מספק ניתוח מעמיק של פלחי השוק של בגדי חוץ עמידים למים הכוללים סוגי מוצרים, יישומים וניתוח מתחרים. הדו"ח כולל גם מחקר מפורט של חברות מפתח כדי לספק תובנות לגבי אסטרטגיות עסקיות, סיכום חברה, סיכום מסחר, אסטרטגיה ותכנון עסקי, ניתוח SWOT והתפתחויות עדכניות שאומצו על ידי שחקנים שונים על מנת לקיים תחרות בסביבה תחרותית זו.

שוק בגדי חוץ עמיד למים צפוי לרשום התרחבות ב-CAGR של 6.89% על פני תקופת התחזית, 2022 – 2027.

 (מבצע מיוחד: 25% הנחה קבועה לזמן מוגבל בלבד)

קבל עותק לדוגמה בחינם של הדו"ח:

https://www.marketintelligencedata.com/reports/1257001/global-waterproof-outdoor-garments-market-development-strategy-pre-and-post-covid-19-by-corporate-strategy-analysis-landscape-type- application-and-leading-20-countries/inquiry?mode=ich_nk

החברות המובילות  בשוק בגדי החוץ העמידים למים בעולם:

 Lowe Alpine, Huntsman Textile Effects, Jack Wolfskin Retail GmbH, P2i Ltd, Mitsui & Co., Ltd., Marmot Mountain LLC., Dow Corning Corporation, Patagonia, Inc., APT Fabrics Ltd., Nextec Applications, Inc., Helly Hansen , Mountain Hardwear, Columbia Sportswear Company, Clariant, Nike, Inc., Heartland Textile Co., Ltd., General Electric, HeiQ Materials AG 

פילוח שוק לפי סוגים :

  • ePTFE
  • פוליאוריטן
  • פּוֹלִיאֶסטֶר
  • אחרים

פילוח שוק לפי יישומים :

  • ביגוד ואביזרים כלליים
  • מוצרי ספורט
  • ביגוד מגן
  • אחרים

מטרות המחקר של דו"ח זה הן:

-סקירה כללית של השוק העולמי לשוק בגדי חוץ עמיד למים וטכנולוגיות נלוות.
-ניתוחים של מגמות שוק גלובליות, עם נתונים ותחזיות של שיעורי צמיחה שנתיים מורכבים (CAGRs) עד 2022-2027.
-זיהוי הזדמנויות שוק חדשות ותוכניות קידום מכירות ממוקדות לשוק בגדי חוץ עמיד למים בעולם.

-דיון במחקר ופיתוח, ובביקוש למוצרים חדשים ויישומים חדשים.

ניתוח אזורי לשוק בגדי חוץ עמיד למים:

להבנה נרחבת של הדינמיקה בשוק, שוק בגדי החוץ העמידים למים מנותח על פני גיאוגרפיות מרכזיות, כלומר:  ארצות הברית, סין, אירופה, יפן, דרום מזרח אסיה, הודו ואחרות.  כל אחד מהאזורים הללו מנותח על בסיס ממצאי שוק במדינות עיקריות באזורים אלה להבנת השוק ברמת מאקרו.

קרא את הדו"ח המלא:

https://www.marketintelligencedata.com/reports/1257001/global-waterproof-outdoor-garments-market-development-strategy-pre-and-post-covid-19-by-corporate-strategy-analysis-landscape-type- application-and-leading-20-countries?mode=ich_nk

תכונות משמעותיות שנמצאות בהצעה ודגשים עיקריים של הדוחות:

– סקירה מפורטת של שוק בגדי חוץ עמיד למים
– שינוי דינמיקת השוק של הענף
– פילוח שוק מעמיק לפי סוג, יישום וכו'
– גודל שוק היסטורי, נוכחי וחזוי במונחים של נפח וערך
– מגמות והתפתחויות אחרונות בתעשייה
– נוף תחרותי של שוק בגדי חוץ עמיד למים
– אסטרטגיות של שחקני מפתח והיצע מוצרים
– פלחים/אזורים פוטנציאליים ונישה שמפגינים צמיחה מבטיחה.

המחקר כולל נתונים היסטוריים מ-2016 עד 2021 ותחזיות עד 2027, מה שהופך את הדוחות למשאב רב ערך עבור מנהלי תעשייה, שיווק, מכירות ומנהלי מוצר, יועצים, אנליסטים ואנשים אחרים המחפשים נתוני מפתח בתעשייה במסמכים נגישים עם הצגתם ברורה טבלאות וגרפים.

התאמה אישית חינם של הדו"ח: דו"ח זה ניתן להתאמה אישית נוספת בהתאם לדרישות הספציפיות של הלקוח. לא יתווספו חיובים נוספים עבור מחקר נוסף מוגבל.

עלינו:

נתוני מודיעין שוק הם מנהיג עולמי בתעשיית המחקר, ומציע ללקוחות שירותי מחקר מבוססי הקשר ומידע. הלקוחות נתמכים ביצירת תוכניות עסקיות ובהשגת הצלחה ארוכת טווח במקומות השוק שלהם על ידי הארגון. התעשייה מספקת שירותי ייעוץ, מחקרי מחקר נתונים של Market Intelligence ודוחות מחקר מותאמים אישית.

צור קשר:

אירפן טמבולי (ראש מכירות) – MARKET INTELLIGENCE DATA

טלפון: +1 (704) 266-3234

דואר לכתובת: sales@marketintelligencedata.com

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.