שוק הזרמת וידאו 2022 | מוגדר לרשום CAGR בריא% – 2030

תובנות תעשייה

אנליסטים מכלכלת מחקר עתיד של מחקר שוק של אזורים מפותחים שיכולה לעלות כאשר לשוק הזרמת הווידאו העולמי 2020 יש כעת פוטנציאל להתרחב בשיעור גבוה של 18.1%, שהוא CAGR בפועל. השוק יקבל הערכות שווי גבוהות לאחר השפעת COVID-19. המחקר תיאר את מעמדו של השוק וטען כי הצמיחה תימשך כדי לחפש הרבה יותר הערכת שווי בין 2020 ל-2030 (תקופת תחזית).

גורמים משפיעים מובילים

שוק הזרמת הווידאו ממקסם את הכנסותיו, על רקע פריצת הדרך של COVID-19, על ידי יציאה למגזר החינוך. עם תגובה נלהבת ממכוני חינוך, סטודנטים ולומדים וספקי צד שלישי מגיעים עם מספר רב של קורסים מקוונים פתוחים (MOOC) ברחבי העולם. 

מניעים משמעותיים אחרים של שוק הזרמת הווידאו מוסמכים לפופולריות הגואה של פלטפורמות מדיה חברתית ששיפרו את הגישה לאינטרנט ולקישוריות במידה רבה בהשפעה הנוכחית של COVID-19, שבה הכל סגור. במקרה של נקודה, גידול נפיץ של 99% מוצג על ידי תוכן הווידאו בפלטפורמות מדיה, בעיקר ביוטיוב בזמן הנוכחי. פלטפורמות כאלה הופכות יותר ויותר בשימוש פופולרי כמודל הכנסות מפרסום ליצירת הכנסה. לכן, בהתבסס על המודל הזה, יוטיוב ייצרה הכנסה מקסימלית, אחריה מלווה Facebook Inc.

והכי חשוב, AI משחק תפקיד מרכזי בצילום, עריכה, כתיבת תסריט, קריינות ועוד היבטים רבים אחרים של הפקת וידאו. ספקי פתרונות הזרמת וידאו מגוונים משתמשים בבינה מלאכותית כדי לקדם את איכות התוכן של סרטונים. בעבר הלא רחוק, ההכרה של פלטפורמות כאלה על פני מדיה משודרת כמו נטפליקס גדלה במידה ניכרת. יתרה מכך, האימוץ המהיר של טלפונים ניידים עקב הפופולריות הגוברת של פלטפורמות מדיה חברתית ומדיומים דיגיטליים אחרים למיתוג ושיווק צפוי גם להניע את שוק הזרמת הווידאו העולמי.

יתרה מזאת, גורם נוסף, כמו האימוץ הגבוה של מדיה דיגיטלית על פני ענפים שונים בתעשייה, הוביל גם לנטייה הגוברת של הצופים כלפי פתרונות ושירותי סטרימינג שונים. במקרה של נקודה, עוד בנובמבר 2019, Apple Inc. נכנסה לתעשיית הווידאו המקוון על ידי השקת שירות TV+ שלה. ביוני 2019, Wowza Media Systems, LLC, הכריזה על מגוון שלם של שירותים מקצועיים עבור ספקי פתרונות הקשורים לווידאו. כמו כן, במרץ 2019, גוגל חשפה את קונסולת המשחקים מבוססת הענן שלה, 'Yeti', הכוללת שירותי הזרמת משחקים יחד עם חומרת משחקים. 

באחרונה, תעשיית הזרמת הווידאו צפויה לפרסם השפעת סיבוב קצר של COVID-19 כדי להשיג צמיחה מהירה עם התקדמות בטכנולוגיות דיגיטליות והופעה של שירותי קישוריות רשת 5G. כמו כן, שותפויות והסכמים בין ספקי רשתות הטלקום וספקי הזרמת הווידאו אפשריים מאוד להגדלה בתקופת התחזית וייקחו את שוק הזרמת הווידאו לרמה הבאה של צמיחה. 

פילוח של שוק

שוק הזרמת הווידאו העולמי פוצל עוד יותר בשורות הבאות: 

מבחינת סוג פלח: כולל הזרמת וידאו לפי דרישה והזרמת וידאו חי.

מבחינת פריסה: כולל ענן ו-on-premise.

במונחים של פלח פלטפורמה: כולל סמארטפונים, טלוויזיות חכמות, מחשבים ניידים ומחשבים שולחניים וקונסולות משחקים.

במונחים של מגזר רכיבים: כולל פתרונות תוכנה (פתרון וידאו אנליטיקס, פתרון ניהול וידאו ופתרון אבטחת וידאו) ושירותים (שירותים מקצועיים ושירותים מנוהלים).

מבחינת פלח הדגמים: כולל סרטון נתמך פרסומת לפי דרישה, וידאו לפי מנוי, וידאו היברידי ווידאו טרנזקציות לפי דרישה.

ניתוח אזורי

מבחינה אזורית, צפון אמריקה תפסה את נתח השוק הגדול ביותר, הודות לצמיחה המהירה של שירותי סטרימינג מבוססי ענן. בינתיים, גם אירופה תפסה נתח שוק בולט וצפויה להבחין בצמיחה מתמדת בשל בסיס אוכלוסיה עצום שצופה בתכנים מקוונים. 

מצד שני, גם אסיה פסיפיק צפויה להציג את הצמיחה המהירה ביותר בתקופת התחזית, המיוחסת להסלמה בשימוש בניידים ובטאבלטים, התקדמות טכנולוגית מהירה והכרה בסטרימינג מקוון. פתרונות ה-Over-the-top (OTT) הם ששינו את הדרך שבה נצרך תוכן בקרב צופים באזור אסיה פסיפיק. גם ספקי טלקומוניקציה מכהנים ומפעילים רב-ערוציים רדפו באופן יזום אחר חדשנות וקידמה טכנולוגית באמצעות הזרמת וידאו לטכניקות שיווק באזור זה. עם אוכלוסיית האינטרנט בפס הרחב המתרחבת המהירה ביותר, מספר מפעילים בדרום מזרח אסיה הרחיבו את הזדמנויות המונטיזציה על ידי מתן שירותי הזרמת וידאו רב-ערוציים יחד עם חבילות נייחות לנייד.

שחקני השוק המרוויחים ביותר

השחקנים המובילים בשוק הזרמת הווידאו העולמי רשומים בשם Adobe Inc. (ארה"ב), Netflix, Inc. (ארה"ב), Microsoft Corporation (ארה"ב), Amazon Web Services (ארה"ב), Google LLC (ארה"ב), Apple Inc. ( ארה"ב), IBM Corporation (ארה"ב), Cisco Systems Inc. (ארה"ב), Akamai Technologies Inc. (ארה"ב), חברת וולט דיסני (Hulu) (ארה"ב).

עיין בפרטי הדוח המלאים @ https://www.marketresearchfuture.com/reports/video-streaming-market-3150

 

על מחקר שוק עתיד:

ב- Market Research Future (MRFR) , אנו מאפשרים ללקוחותינו לפענח את המורכבות של תעשיות שונות באמצעות דוח מחקר מבושל (CRR), דוחות מחקר חצי מבושל (HCRR), דוחות מחקר גולמי (3R), מחקר רציף הזנה (CFR) ), ושירותי מחקר וייעוץ שוק.

לצוות MRFR יש מטרה עליונה לספק את מחקר השוק והשירותי המודיעין האיכותיים ביותר ללקוחותינו. מחקרי השוק שלנו לפי מוצרים, שירותים, טכנולוגיות, יישומים, משתמשי קצה ושחקני שוק עבור פלחי שוק גלובליים, אזוריים ומדינות, מאפשרים ללקוחותינו לראות יותר, לדעת יותר ולעשות יותר, מה שעוזר לענות על כל שאלות חשובות ביותר.

איש קשר:                                                                                     

מחקר שוק עתיד (חלק מ-Wantstats Research and Media Private Limited)

99 Hudson Street, קומה 5

ניו יורק, ניו יורק 10013

ארצות הברית

+1 628 258 0071 (ארה"ב)

+44 2035 002 764 (בריטניה)

דוא"ל: sales@marketresearchfuture.com

אתר אינטרנט: https://www.marketresearchfuture.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.